Jodie Marsh...

...va väl helt okej. Jag, precis som så många andra, tycker att det är kul med folk som gör bort sig eller med folk som vågar gå över gränsen en aning. Jodie Marsh går visserligen över gränsen med några mil men hon har ändå en viss coolhet över sig.
Sen att hon opererat näsan så att den ser ut som Michael Jacksons nästa gånger två är en heeelt annan sak.
I fighten mellan Jordan och Jodie så vinner Jodie. Hon är snyggast + att hon inte skaffat barn med Peter André. (usch, rysning längst ryggraden)

Men men, nu ska jag organisera min garderob som jag hållt på att städa ur de senaste två- tre veckorna.

Jodie Marsh.....

image122

...eller.....

image123

...Jordan??

Give me a comment!
Postat av: Anonym

Jodie såklart!

2007-12-10 @ 21:31:29

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0