I need love!!

Jag har varit singel ett bra tag nu. Jag har alltid varit typen som dejtat en hel del och ibland har det bara slutat med vännskap och ibland mer än så men på senast har jag inte haft tid, eller lättare sagt, jag har inte varit det minsta intresserad. Kanske jag skulle försöka mig på att träffa någon? Denna torka kan ju inte få fortsätta, jag menar, det va ju ett tag sedan öhm öhm öhm....

Nee, här får det bli ändring. På fredag drar jag ut för att träffa folk. Eller så väntar jag till nyår som jag varje år säger ska bli en så oskuldsfull kväll men slutar med slutar på ett heelt annat sätt...

Hm, torkan lär i alla fall vara över innan årets slut.

Så de så!!

Förresten, godafton! Nu är jag tillbaka från Dalarna =)

//Helena

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0