I´m sooo Happy =)

Idag vaknade jag skit trött. Känns som om jag inte sovit alls. Men sen fick jag för mig att jag skulle ge mig ut och springa en timme efter frukosten. Lyssnade på Linkin Park/Jay-z i mp3:n och mådde kanon!
Jag är färdig med alla julklappar, allt är underbart och på måndag ska min pudel klippas och stylas så hon är fin till jul =)
Ikväll blir det utgång. Va jätte längesen jag var på krogen så det är dags nu känns det som. Jag ska ut med några flickor och dansa bort lite kalorier (eller inte, min kropp behöver alla den kan få ;-P)

Men men, nu ska jag plugga lite. Sen ska jag göra mig i ordning. Kommer lägga in en dagens outfit lite senare. Och idag ska den fasen inte vara tråkig. Idag har jag ju tid å anstränga mig =D

Höres sen!
//Helena

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0