HA! I´m a winner!!!

De som skickat betalningspåminnelsen erkände att de gjort ett misstag och att det blivit så för att de inte vetat vem betalningen skulle till(!)
Att ett företag inte vet vad kunden betalar för gör mig, motvilligt, väldigt nervös. Här sitter man och betalar stora summor för saker man beställer och för tjänster utan att veta ifall ens betalning kommer fram eller om den kommer fram till rätt företag. Jag håller mina pengar nära mitt hjärta (måste gör det som den materialist jag är) och tanken på att ens pengar vandrar omkring i hopp om att tillslut hamna rätt föder en viss paranoia hos mig.
Men men, påminnelsen är riven, stampad på och ner spolad i toaletten (typ) och som jag sa;
Jag tänker inte betala folk för deras inkompetens....


Ett tips: några dagar efter att ni har betalat era räkningar/fakturor så gå in på faktureramig.se (eller likvärdigt beroende på vilka företaget är kopplat till. Detta finns att finna på företagens hemsidor) och kolla så att eran betalning kommit rätt. En betalningspåminnelse som hotar om inkasso är inte kul att få och gör en inte bara helvetiskt förbannad utan också olidligt skraj och onödigt med tid går till att sitta i telefonkö för att få påminnelsen upphävd.

Håll utkik efter denna loga...


image76

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0