Fan va snygg jag är!

Tittade mig i spegeln efter duschen och idag va en sån där otroligt bra dag. Det enda jag kunde se var hur jäkla snygg jag var. Huden var på min sida idag, inga ojämnheter eller kvisslor. Bara ett underbart ansikte med en skit snygg kropp.
Vanligtvis brukar jag inte bry mig så mycket om mitt utseende (visst, jag älskar smink och kläder bla bla bla) men alla de "negativa" delarna har jag gjort till något positivt. Allt är snyggt i slutänden och det finns väl ingen som vill se ut som en docka. Jag vill hellre att folk kommer ihåg mitt utseende för de olikheter som finns än att de glömmer mig för att jag ser ut som vilken brud som helst.


Jag ser mig i spegeln och tackar Gud för mina "negativa olikheter".

//Helena


En annan snygg tjej med ett lagom feminint ansikte och en nästintill maskulin kropp....
Snyggt snyggt snyggt....

image121
Keira Knightley

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0