En mycket obekväm situation

Har tidigare nämnt en viss ute kväll med jobbet som inte slutade som planerat (har ju ej gått in på detaljer men det kommer i så småningom) och för en timme sedan så ringde en viss arbetskompis som undrade hur länge jag skulle vara bortrest och om jag ville hitta på nått då jag kom tillbaka....hm, obehagligt läskigt. Som om jag inte hade nog med problem så sa jag (dum som jag ibland kan vara) att jag skulle höra av mig då jag återkommer hem. Åh nej, jag är inte bra på sånt här, jag tycker inte om att behöva hantera sånt här och oftast så är jag en sådan som inte reder upp situationen utan låter det bara bero. Oturligt nog så kan jag inte bara låta saker bero den här gången. Jag har ett rykte och ett jobb att tänka på. ÅÅhhh, varför ska jag vara så klumpig!!!

Jaja, ska väl slå honom en pling på fredag. Får komma på något smart att säga utan att jag låter som ett as eller skapar en obekväm stämning då vi återvänder till jobb.

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0