Bråk om makten i bloggarnas land?

Och så känner man sig sådär lagom efter.

Har hört tidigare om ett bråk mellan två bloggerskor (nämner inga namn, alla vet vilka de är, men båda är blonda och beter sig som om de vore drottningarna av blogglandet. Personligen så lägger jag min röst på Kenza till den platsen) men har vare sig haft intresse eller tillräckligt med kunskap för att se vad det hela handlade om.
För tjugo minuter sedan så råkade jag snubbla över detta bråk då jag besökte stureplan.se och jag skäms nu. Det är pinsamt att två tjejer, som inte är kända för något speciellt utan mer för att de är dramaqueens snackar så mycket skit om varandra.
Jag fattar inte poängen?
Ska man dissa andras bloggar helt plötsligen?
Är inte poängen med en blogg att den ska fungera som en officiell dagbok och att man ska få skriva va fasen man vill?
Jag skulle aldrig ändra på sättet jag skrev på bara för att något annan tjej kom och sa, till exempel, att jag skrev bara skit.
Ens blogg är ens eget kungarike och man ska få göra vad man vill, inom lagen, där. Om någon tycker att min blogg är värdelös så, ja, och? Läs någon annas blogg då!

Jag tycker riktigt illa om den här "bloggmobbningen" som dessa tjejer sysslat med.
I mina ögon kan man jämföra dem med tragiska Paris Hilton kopior. Hilton har iaf försäkt att skapa sig något riktigt att bli känd för men vägen dit har kantats av skitsnack, svek och vidrighet.

Herregud, om jag skulle bli känd så vill jag bli det för att jag har talang för något, inte för att jag är en jävel på att snacka skit om andra eller bete mig som en idiot.
Jag tycker att båda bloggerskorna gör sin grej precis som alla andra och de gör det bra. Synd bara att de måste förstöra sina anseenden genom att attackera varandra.

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0