BILDER FRÅN MIN GARDEROB

Äntligen har mitt internet bestämt sig för att fungera. Här kommer bilder på några av mina skor och några av mina klädutrymmen. (har dock inte fotat alla eftersom de andra garderoberna och lådorna ser värre ut än dessa)


Från den ny rensade garderoben där alla plagg bara är inhängda huller om buller....


Den lite mer väl organiserade garderoben....(ej färdig dock)


Ungefär hälften av min sko samling...


Dessa plagg ska sorteras in i garderoben och inte hamna i fotöljen som de har gjort de senaste fem kvällarna...


Några väskor...

...majoriteten får inte plats på hängarna så de ligger tragiskt nog på golvet ^^


 

Sådär, nu vet ni hur illa jag behandlar mina kläder ;-)

Kommentera gärna min dåliga ordning. Tycker ni är otroligt dåliga på att kommentera. Så KOM IGEEENN!!! =D
//Helena


Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0