Beyoncé

Överallt går folk hårt på Beyoncé efter att hon haft denna åtsittande gröna klänning som framhävde hennes kurvor till den milda grad att folk kallade henne "fet" (!)

VAD??

Okej, ett test, hur många feta brudar ser man per dag? Jag brukade se ca 50 stycken då jag bara gick från bussen till kiosken och sedan direkt till jobbet. Sedan såg jag ett antal smala tjejer som såg opropertioneliga ut (smala, platta men med normala huvuden. Förstå vad ett normalt huvud gör på en icke existerande kropp) några smala men aldrig riktigt kurviga (jag kan till och med gå så långt att jag kan säga läckra) brudar. De existerar inte i detta land. Du är antingen smal eller fet. That´s it!

Kan hända att det är därför som vi svenskar inte kan se att Beyoncé är kurvig, vi har det inte i generna och därför vill vi inte ge någon annan tillfredsställelsen att ha något som vi aldrig kommer få.

Hur som helst, jag är inte mycket för kurvor but that chick is hot!!

Don´t you think?

image93

Hm, vad gör hon med händerna? Ser ut som om hon försöker känna i fall glas ansiktet fortfarande sitter kvar.... (hihih)

image94

Give me a comment!
Postat av: cilla

vafan hon är sjukt vacker.. med kurvor som sitter där de ska =)

2007-12-05 @ 11:47:36
URL: http://ceciliaraden.blogg.se
Postat av: Hanna ^^

hon är riktigt fin... så ska en kvinna se ut! =) men klänningen va därimot INTE vacker!

2007-12-05 @ 12:02:30
URL: http://hannaofsweden.blogg.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0