Aj aj aj, ont ont ont

Har pinsamt nog ätit för mycket godis så nu har jag förskräckligt ont i magen. Dessutom är jag deppig, inte deppig på ett deppigt sätt utan mer på ett stressat sätt. Jag vill att det ska bli jul och sedan bli mellandagarna då rean slår till som en galning. Sen vill jag bara springa iväg till Din Sko och deras helt underbara rea med alla de söta skorna. Suck. Nu blev jag ännu deppigare.
Men men, imorgon ska jag stor städa och på tisdag ska jag på massage (mmm) och jobba, hm, de ska jag göra hela nästa vecka...tyvärr. Så all ledig tid kommer gå till studierna. Urk, trist att ha fullt schema så här inna jul. Men det är väl därför det kallas julstress? Eller? hihih

Nåja, nu ska jag gå och glo på film med pappa sen ska jag gå och lägga mig i ett varmt bad innan jag går å lägger mig. Sov gott allihopa!!!

//Helena

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0